Case Study

Modernizacja sklepu internetowego

Prace nad istniejącym już sklepem wiążą się z innym zestawem wyzwań niż przy tworzeniu sklepu od zera. Dzięki wiedzy i doświadczeniu przeprowadziliśmy prace nad sklepem nie wyłączając go z aktywności oraz bez utraty zaimportowanych już produktów kategorii i całej struktury. 

55

total growth in six months

60

total growth in six months

140

total growth in six months

Firma

Firma Lakkshop założona w 2017 roku jest częścią holdingu LAKKHRUPPEN AS, której siedziba i magazyn znajdują się w Bergen. Celem przedsiębiorstwa jest dostarczanie produktów i materiałów lakierniczych do naprawy uszkodzonych samochodów oraz dla sektora lakierniczego.

Strona internetowa

www.lakkshop.no

Siedziba

Sandbrekkevegen 100,
5225 Nesttun, Norwegia

Zakres prac

Web development

Wyzwanie

Lakkshop to rozpoznawalna na norweskim rynku marka, która w ostatnim czasie przeszła redesign. Dotychczas posiadany sklep internetowy, który przygotowała inna firma, nie spełniał oczekiwań klienta. Głównym problemem był zbyt długi czas wczytywania się podstron i produktów, co frustrowało użytkowników. Wyzwaniem, które było, przed nami polegało na przystosowaniu witryny sprzedażowej do nowej identyfikacji wizualnej oraz usprawnienie jej działania.

Cele

Rozwiązanie

Znajomość problemu,z jakim mierzyła się poprzednia strona, skłoniła nas nie do przebudowy, a stworzenia nowego sklepu. Ten kierunek okazał się świetnym rozwiązaniem, ponieważ dzięki zastosowanej technologii otrzymaliśmy znacznie szybszy i sprawniej działający sklep.

 

Przystosowanie szaty graficznej do nowego, odświeżonego wizerunku firmy uatrakcyjniło wygląd sklepu oraz stworzyło spójny obraz wiążący stronę z charakterem marki LakkShop.

Dodatkowym wyzwaniem była odpowiednia ekspozycja asortymentu składającego się z około 700 produktów podzielonych na 16 głównych kategorii z wieloma pomniejszymi podkategoriami.. Zaprojektowaliśmy przejrzysty system nawigacji, który w intuicyjny sposób pozwala poruszanie się po szerokim asortymencie naszego klienta.

Aby ułatwić użytkownikom przeglądanie asortymentu, oprócz klasycznego feedu produktowego zastosowaliśmy technologię Image Hotspot, pozwalającą na wyświetlanie produktów widocznych na zdjęciu.

Dostępna jest także możliwość sortowania produktów po następujących parametrach: nowości, wyróżnione oraz najczęściej kupowane. Projekt sklepu zawiera także dodatkowe dwie podstrony “Om Oss” i “Kontakt”.

Rozwiązanie

W ten sposób powstała strona internetowa, która jest dobrym fundamentem dla dalszych działań sprzedażowych LakkShop. Użytkownicy nie mają już trudności z nawigacją na stronie oraz czasem ładowania się jej zawartości – strona jest intuicyjna i w klarowny sposób pokazuje ofertę sklepu. Warto również zaznaczyć, że tworzenie lepszych doświadczeń potencjalnych klientów jest równoznaczne ze stawianiem ich na pierwszym miejscu – a właśnie to jest i powinno być podstawą skutecznych strategii marketingowych.