Case Study
Strona internetowa dla produktów spożywczych - Bombilla
Tworzenie stron internetowych dla produktów spożywczych wiąże się z nieco innymi wyzwaniami niż tworzenie witryn dla firm usługowych. Wynika to przede wszystkim z odmiennych modeli sprzedażowych. W przypadku branży FMCG sprzedaż zazwyczaj nie odbywa się bezpośrednio. Dystrybucja towarów odbywa się zudziałem retailerów – sieci handlowe, hurtownie itd. I to właśnie do organizacji pośredniczących w handlu należy skierować treści na stronie produktu. Jednym z przykładów takiej realizacji w naszym portfolio jest strona internetowa dla marki Bombilla.
Bombilla: Orzeźwiający Napój z Yerba Mate
Bombilla to naturalny, lekko gazowany napój bez dodatku cukrów i konserwantów, słodzony owocami. Jego unikalność polega na wykorzystaniu Yerba Mate, co czyni go pierwszym tego typu produktem w Polsce. Nazwa nawiązuje zarówno do tradycyjnej rurki do picia yerba mate, jak i hiszpańskiego słowa oznaczającego żarówkę, która symbilizuje pomysłowość i jasność umysłu.
Energia z Yerby w projekcie strony internetowej
Bardzo zależało nam na przekazaniu dynamiki marki Bombilla oraz jej unikatowej energii. Projektowanie zaczęliśmy więc od… spróbowania. Aby to zrobić nie musieliśmy nawet opuszczać naszego biura, ponieważ kurier dostarczył nam od producenta całą skrzynkę napoju. Spróbowaliśmy i zrozumieliśmy. Stało się JASNE, że strona internetowa nie może przedstawiać produktów w formie statycznej prezentacji. Potrzebowaliśmy dużej interaktywności i dynamiki. Jeżeli ciekawi Cię jak to osiągnęliśmy odpowiedzi znajdziesz w dalszej części tekstu.
Klient
Gladio Group – właściciel marki Bombilla
Branża
Spożywcza
Zakres prac
- Konfiguracja domeny i serwera
- Opracowanie struktury strony
- Stworzenie warstwy wizualnej
- Zaprogramowanie animacji
- Dodanie wersji językowej.
Odwiedź stronę
www.bombilladrink.com
Cel projektu
Nowa strona internetowa Bombilli powstała z potrzeby odświeżenia wizerunku. Klient potrzebował interaktywnej prezentacji swojej marki oraz produktów. Zleceniodawcy zależało również, aby strona internetowa posiadała panel administratora pozwalający na jej edycję bez konieczności zatrudniania programisty.
Wyzwania
- Przedstawienie esencji i dynamiki marki Bombilla.
- Stworzenie spójności treści z warstwą wizualną.
- Stworzenie doświadczenia dynami i iinterakcji, która nie przytłacza.
- Stworzenie strony internetowej, której edycja nie będzie wymagała zatrudniania programisty.
- Zaprezentowanie marki oraz wszystkich smaków napojów wraz ze składem.
Rozwiązanie
Bombilla to bardzo żywiołowa marka, dla ludzi, kótrzy lubią, gdy coś się dzieje. Uznaliśmy, że aby najwierniej oddać jej charakter musimy posłużyć się animacjami oraz tzw. scroll efektami.
Efekt przewijania (scroll effect) to zmiana wyglądu lub zachowania elementów strony internetowej podczas jej przewijania. Jako interaktywny element, w połączeniu z animacjami, sprawia, że strona ożywa i reaguje na ruchy użytkownika, poprawiając wrażenia z nawigacji.
W efekcie otrzymaliśmy żywą i interaktywną prezentację marki, która podobnie jak napój Bombilla daje całkowicie nowe i niezwykle ciekawe doświadczenie.
Nowy projekt został oparty o CMS WordPress, dzięki czemu klient jest w stanie samodzielnie zarządzać treściami na stronie internetowej bez konieczności zatrudniania programisty.
Interesuje Cię podobne rozwiązanie?
A może szukasz pomysłu na marketing lub kampanię dla Twojej marki? Zapraszamy Cię do skorzystania z bezpłatnej konsultacji.
Podsumowując
Dostarczyliśmy klientowi nową stronę internetową, która odpowiada standardom rynkowym i realizuje jego procesy biznesowe podkreślając unikalność i wartości marki. Strona została oparta o CMS WordPress, dzięki czemu zarządzanie nią jest proste i intuicyjne a co istotne nie wymaga zatrudnienia programisty do jej edycji.