Case Study

Strona internetowa dla społeczności biznesowej Trust.no

Kim jest klient?

TRUST Club to stowarzyszenie polskich przedsiębiorców w Norwegii, skoncentrowane na wspieraniu ich rozwoju zawodowego i osobistego. Klub zapewnia dostęp do aktualnych trendów biznesowych, szkoleń oraz branżowych wydarzeń. Członkostwo umożliwia promocję biznesu, korzystanie z doradztwa doświadczonych liderów, uczestnictwo w specjalistycznych warsztatach i budowanie wartościowych kontaktów biznesowych. TRUST Club jest platformą dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swoje działalności na norweskim rynku.

Klient

TRUST CLUB 

Branża

Ewenty, networking

Zakres prac
Szczegóły projektu
Odwiedź stronę

Problemy i wyzwania klienta

Właściciele organizacji TRUST Club trafili do nas z problemem dotyczącym ich obecnej strony internetowej, która nie realizowała ich celów biznesowych i wizerunkowych. Klient komunikował nam że dotychczas posiadana strona nie spełnia ich oczekiwań wizualnych, nie odzwierciedla ich profesjonalnego wizerunku a ponadto wczytuje się zbyt wolno oraz nie angażuje w żaden sposób użytkowników. 

Jak poradziliśmy sobie z problemem?

Wspólnie z klientem dokonaliśmy analizy tego stanu rzeczy. Pozwoliło nam to wskazać obszary nad którymi należało pracować. Strona nie tylko nie komunikowała wartości organizacji i korzyści płynących z członkostwa ale w żaden sposób nie stanowiła dowodu profesjonalizmu i skuteczności biznesowej właścicieli. Ponadto w żaden sposób nie była ukierunkowana na klienta.

Aby strona zaczęła przynosić korzyści klientowi należało zająć się aspektami wizualnymi, komunikacyjnymi, technicznymi oraz strategicznymi. Zaproponowaliśmy więc całkowity redesign strony internetowej, który skupi się na budowaniu profesjonalnego, biznesowego wizerunku, który budzi zaufanie oraz odpowiednio zakomunikuje wartości i misję organizacji. 

Aby móc odpowiednio skierować komunikację musieliśmy ustalić dla kogo właściwie jest oferta oraz jakie wartości oferuje klub swoim członkom. Znając odpowiedzi na te pytania przygotowaliśmy komunikaty w taki sposób, aby stanowiły bezpośrednie zwroty do potencjalnych klientów i opowiadały, gdzie zaprowadzi ich usługa. Przedstawiliśmy w zrozumiały sposób benefity płynące z członkostwa a następnie wzmocniliśmy je szeregiem społecznych dowodów słuszności. Do tego wykorzystaliśmy wizerunki znanych i szanowanych wśród norweskiej Polonii członków TRUST Club. Komunikaty zostały wzmocnione referencjami tychże osób.

Zaproponowaliśmy również całkiem nową odsłonę wizualną nawiązujacą do nowoczesnej stylistyki biznesowej. Korporacyjny styl prezentacji organizacji podkreśla jej profesjonalizm i skuteczność. Design oparliśmy na kolorystyce marki, czarny – 60%, biały – 30% oraz czerwony – 10% 

Poprzednia wersja strony miała wyłącznie charakter informacyjny. W żaden sposób nie ułatwiała skontaktowania się z organizacją, nie było też możliwości zapisania się do klubu z poziomu witryny. Ustaliliśmy więc z klientem jaki rodzaj konwersji go interesuje i stworzyliśmy prosty formularz pozwalający wyrazić chęć członkostwa w TRUST Club. Aby skuteczność strony osiągnęła najwyższy poziom opracowaliśmy strukturę treści, która pozwala użytkownikom pokonywać kolejne etapy wtajemniczenia. Strukturę treści opracowaliśmy wg naszego autorskiego modelu, którego celem jest zapoznanie się, przedstawienie wartości i korzyści, zakotwiczenie marki w świadomości, racjonalizacja wyboru, call to action. 

Klient potrzebował również przestrzeni do kontaktowania się z odbiorcami za pomocą contentu. W tym celu stworzyliśmy dla niego moduł bloga wraz z szablonami wpisu, aby każdy post zachował spójny wygląd oraz czytelną – przyjazną użytkownikowi i wyszukiowarce strukturę. 

Dodaliśmy również moduł eventów, gdzie klient może samodzielnie dodawać nowe wydarzenia, edytować kalendarium oraz wprowadzać informacje o wydarzeniach minionych. 

Aby samodzielna edycja strony była możliwa projekt oparliśmy o CMS WordPress. Jest to najpopularniejszy na świecie system zarzącania treścią, dający nieograniczone możliwości rozbudowy i edycji. WordPress posiada prosty w obsłudze i niewymagający umiejętności programowania panel użytkownika. Dzięki niemu klient może samodzielnie zarzącać witryną.

Interesuje Cię podobne rozwiązanie?

A może szukasz pomysłu na marketing lub kampanię dla Twojej marki? Zapraszamy Cię do skorzystania z bezpłatnej konsultacji. 

wartości na stronie internetowej