Case Study

Strona internetowa dla produktów spożywczych - JumiJumi

Kim jest klient?

Strona internetowa dla JumiJumi to kolejny projekt, który realizujemy na zlecenie Gladio Group. O pierwszym z nich – stronie internetowej dla marki Bombilla przeczytasz tutajGladio Group to dystrybutor oraz producent produktów spożywczych. W portfolio grupy są takie marki jak: OKF, Frtiz-kola, Clubmate, Moon Brothers, Mio Mio, Tealia, Battler. Ponadto Gladio Group prowadzi działalność eksportową największych światowych marek FMCG. W ich ofercie można znaleźć produkty takich firm jak Procter&Gamble, Unilever, Nestle, Ferrero i wiele innych. Coca Cola wybrała ich na partnera B2B podpisując z nami kontrakt na bezpośrednią współpracę.

Klient

Gladio Group – właściciel marki JumiJumi

Branża

Spożywcza, dystrybucja, logistyka.

Zakres prac
Szczegóły projektu
Odwiedź stronę

Problemy i wyzwania klienta

Właściciele marki JumiJumi zgłosili się do nas, ponieważ potrzebowali strony internetowej, która w odpowiedni sposób zaprezentuje ich nowy produkt. Klient oczekiwał, że tak jak w przypadku strony www dla Bombilli będziemy w stanie wczuć się w produkt oraz przenieść jego vibe na projekt strony internetowej. 

Jak poradziliśmy sobie z wyzwaniem?

Nie przesadzimy jeśli powiemy, że JumiJumi to prawdziwa rewolucja na rynku, jest jednocześnie napojem i przekąską. Swoją strukturę zawdzięcza Nata de Coco, czyli galaretce kokosowej, która jest tradycyjnym filipińskim deserem. Zatem kokos, owoce, rajskie plaże na Filipinach i orzeźwienie stały się inspiracją w projektowaniu designu strony. Kolory użyte w projekcie nawiązują do barwy każdego ze smaków JumiJumi – różowy, czerwony, żółty i pomarańczowy. Starając się oddać klimat błogiego lenistwa, odpoczynku i egzotycznych wakacji postawiliśmy na znacznie mniej dynamiczną interaktywność niż w przypadku projektu strony internetowej dla Bombilli. 
W projekcie zawarliśmy elementy, które reagują na ruch myszy np. kołyszące się w kierunku ruchu myszy liście palmy przez, które przebijają się promienie słoneczne. Mimo, że na stronie dużo się dzieje w jej centralnym punkcie zawsze znajduje się tekst. Rozkład elementów na każdym slajdzie zaplanowaliśmy tak, aby duża ilość bodźców i interakcji była ciekawym urozmaiceniem, które sprawi, że gość zapamięta stronę i produkt ale nie odwróci uwagi od treści oraz nie zaburzy czytelności. 
Oczywiście zadbaliśmy także o wersję mobilną, która jest bardzo ważna szczególnie w kontekscie użytkowników strony – czyli przedstawicieli hurtowni i sieci handlowych, którzy często pracują w terenie i wówczas mają dostęp jedynie do smartfona lub tabletu. Klientowi zależało, aby wersja strony internetowej na telefonach składała się z tych samych elementów oraz oddawała klimat wersji desktop. Konieczne było redefiniowanie rozmieszczenia elementów oraz przeskalowanie ich wielkości by nie utracić czytelności. Teksty otrzymały rozmiar 17 pikseli i  umieściliśmy je w centralnych rejonów ekranu, dzięki czemu przeoczenie ich nie jest możliwe. 

Podoba Ci się ten projekt? Interesuje Cię podobne rozwiązanie?

A może szukasz pomysłu na marketing lub kampanię dla Twojej marki? Zapraszamy Cię do skorzystania z bezpłatnej konsultacji.